گروه کوهنوردی همنورد کوروش

بنام خدای که کوه آفرید                 بنایی چنین با شکوه آفرید این برنامه بسیار  خوب و به یاد ماندنی در تاریخ 9/4/96 روز جمعه  ساعت 10 تا 11:30 در تخت شاه نظر  با حضور جمعی از بزرگان کوهنوردی همدان به میزبانی هیئت کوهنوردی  برگزار شد در این همایش با سخنرانی تنی چند از پیشکسوتان شروع و با شعر خوانی و آواز و همخوانی این برنامه با خاطرات خوب  به اتمام رسید.                                                             روز و روز گارتان خوش باد. + نوشته شده در  یکشنبه یازدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 11:1&nbsp توسط شهرام حمیدی محب  |  گروه کوهنوردی همنورد کوروش...

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 231 تاريخ : جمعه 1 دی 1396 ساعت: 21:51

بنام خداوند جان و خرد                   کزین برتر اندیشه بر نگذرد بعد از هماهنگی  لازم تعداد روز پنجشنبه مورخه  15/4/96تعداد  24 نفر ازانجمن کوهنوردی کارگران همدان  راس ساعت شش و پانزده دقیقه  از میدان امام زاده عبدالله  به سرپرستی آقای  حاج احمد صابریون  از طریق یک دستگاه اتوبوس  به سمت شهرستان  روانسر از استان کرمانشاه   حرکت کردیم  و راس ساعت 11  به روستای  سر  یاس  رسیدیم  و از  آنجا از طریق  دو دستگاه  نیسان  به محل شروع برنامه حرکت کردیم  پس از جم و جور کردن کوله ها  ساعت 12:15دقیقه  گروه به سرقدمی آقای سعید مراد پور و جمع کننده تیم آقای اسد دستنبوه  با نظم خاصی  به سمت  منطقه ییلاقی حرکت کردیم و ساعت 15:15  به کنار چشمه ای رسیدیم  ودر آنجا  چادر ها  را برقرار کردیم و بعد صرف ناهار و استراحت مختصر  راس ساعت17:20 دقیقه  از  مسیر سمت چپ  بهسمت  قله شاهو  از مسیر پاکوب  را ادامه دادیم.   بعد از عبور از  چند چشمه  و دیدن افراد محلی که برای تفرج به ارتفاعات آمده بوند  و عبور  از شیبهای نسبتا تند که  گاها  همنوردان   دست به سنگ میشدند  و حتی بعضی مواقع  شیب های  تند و سنگی خطر ناک  باعث  میشد که همنوردان به سختی عبور میکرد ند بالاخره  راس ساعت 7:45 همه همنوردان با نظم خاصی  پا به قله 3370 متری شاهو نهادند . شور و نشاط  همه همنوردان را گروه کوهنوردی همنورد کوروش...

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 219 تاريخ : جمعه 1 دی 1396 ساعت: 21:51

بنام خدایی که کوه آفرید                   بنایی چنین با شکوه آفرید بعد از هماهنگی  لازم  تعداد بیست نفر از همنوردان  انجمن  کوهنوردی  کارگران همدان  راس ساعت  15 از طریق یک دستگاه اتوبوس به سرپرستی حاج احمد صابریون  به سمت شهرستان یاسوج  حرکت کردیم  و ساعت هفت صبح به شهر سی سخت رسیدیم  و بعد از صرف مختصر صبحانه راس ساعت 8:40 گروه با نظم خاص به سر قدمی شهرام حمیدی محب  از مسیر در دره سیجانی شروع شد در ابتدا با شیب سی درجه بود ،  هر چقدر بالاتر میرفتیم  شیب  بیشتر میشد  و هر یک ساعت  ده دقیقه استراحت میکردیم  بعد از عبور  از قسمت سنگین  که بطور ریگزاگ  حرکت  میکردیم  به مسیر هموار رسیدیم  و بعد از عبور از شیب کوتاه  به سمت پایین   و یک شیب مختصر به سمت بالا ،  بالاخره  پناهگاه سنگی و جانپناه فلزی  خودش را نمایان کرد . راس ساعت  12:15 به پناهگاه رسیدیم  بعد از استراحت و صرف مختصر تنقولات  راس  ساعت 12:40 به سمت قله گروه با همان نظم خاص ابتدا  با شیب ملایم و سپس شیب نسبتا زیاد که باعث میشد  همنوردان به سختی حرکت کنند وهر بیست دقیقه چند دقیقه استراحت سرپای به گروه داده میشد تا اینکه گروه به خط الراس  رسید  در مسیر خط الراس باد و سرما باعث میشد که صعود سختر شود و بالاخره  الحمدالله همه همنوردان  راس ساعت  14:15 پا به قله  زیبای 4350 متر گروه کوهنوردی همنورد کوروش...

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 238 تاريخ : جمعه 1 دی 1396 ساعت: 21:51

این برنامه   به مناسبت  روز کوهنورد در مورخه 96/8/4ساعت هفت صبح از روستای سیلوار شروع شد و ساعت یک بعدازظهر با خاطرات خوش و به یاد ماندنی به پایان رسید.  روز و روزگارتان خوش باد

+ نوشته شده در  یکشنبه هفتم آبان ۱۳۹۶ساعت 11:33&nbsp توسط شهرام حمیدی محب  |

گروه کوهنوردی همنورد کوروش...